hej <3

hej här igen men har inte skrivet sen 03/19-09 hihi men jag kan skriva lite om dagarna jagh inte skrivit hihi
FREDAG: Jag hade JÄTTE KUL DÅ  var me några kompis och va spelade gitar hero och lite såna saker hade fett kul hihihihihihioch då sov ronja över min bästis hi rronjjas@ at´p
LÖRDAG: Ja ronja sov ju över till lördag men sen så åkte vi hem me henne och sen så åkte vi till barkarby skolan och tog lagfoto me  laget<333 och sen så var det 11manna  match det blev 0-0 men vi hade mera mål chanser. Men jag skadade mej och hade ont hela matchen men fortsatt spela endå<333 men sen så åkte vi hem och då backade jag bullar hahahaha dom blev fett goda
SÖNDAG: Jag hade ju skadat mej på lördagen så jag var hemma hela dagen och det var fett tråkigt fan vad det var tråkigt !!!!!!!!!!!! men jag satte mej och gjorde läxor sen på kvällen och det var så där hihihi men i alla falla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0