hej<3

hej idag har det varit en toppen dag jag var me toppen tjejerna:
Cilla
Erika
Jessica
Ida
Hannah

hahahahhaha ja det var kul och sen hade jag bara 2 lektioner och sen var det bara att dra hem och det gjorde jag inte utan jag drog och skulle åka buss hem men jag slutade 13:30 och bussen kom inte fören 14:21 hahaha så jag och Erika,Jessica gick till pizzerian och drack lite vatten och dom skojade me oss och sa att vi skulle betala vattnet men som tur var att dom skoja hahahhaha. Men vi satt typ där inne i 20- 30 minuter typ och sen kom bussen. Då möte jag Linnea och Lolla hihi på bussen och nu är jag hemma och ska typ kanske baka hihi vat inte vad det blir men vi ses kanske gör ett inlägg i kväll men vi ses /// kram Linnea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0